Akadálymentes változat
Mobil Kormányablak Busz településünkön

Tisztelt Lakosok!


Örömmel tájékoztatom Önöket, hogy 2019. április 5-én (péntek) 14:00-16:00 óra között mobil kormányablak busz települ ki Pap község főterére.





Az alábbi ügytípusok intézhetőek a Kormányablak Buszban:


     TÁJÉKOZTATÓ


   a Kormányablak Buszban intézhető ügytípusokról

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
• személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
• útlevél ügyintézés;
• vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
• elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása,
   megrongálódott személyi okmányok cseréje;
• parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
• lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
• NEK adatlap (regisztráció) 
 
Gépjármű-ügyintézés
• járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi,
  tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
• járművek forgalomból történő kivonása;
• jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
• közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
• elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi,
   tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély,
   törzskönyv pótlása;
• megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
• származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele. 
 
Egyéb feladatok
• adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
• adatletiltási kérelmek átvétele;
• egyéni vállalkozói ügyek intézése;
• ügyfélkapu regisztráció;
• Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
• Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
• Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.




Kapcsolódó dokumentumok:
Tájékoztató Mobil Kormányablak Busz


Főoldal